Głównym zakresem działalności firmy jest:

  • instalacja, czyli wdrożenie i support środowisk teleinformatycznych
  • administrowanie sieciami, routerami, serwerami oraz uprawnieniami użytkowników
  • helpdesk, a więc stałe wsparcie dla użytkowników infrastruktury informatycznej, w ramach którego oferujemy natychmiastową pomoc (zarówno w siedzibie firmy, jak też telefoniczną i zdalną).
  • projektowanie i konfiguracja sieci i rozwiązań teleinformatycznych
  • Konfiguracja central telefonicznych, support, serwis
  • Instalacja systemów monitoringu
  • Budowa inteligentnych budynków

W ramach powyższego oferujemy kompleksową obsługę informatyczną dla przedsiębiorstw, w zakres której wchodzi dodatkowo:

  • nadzór nad wszystkimi komputerami i urządzeniami z nimi związanymi (monitory, drukarki itd.) w firmie
  • nadzór nad systemami operacyjnymi i ich stanem (aktualizacje, bezpieczeństwo itd.)
  • nadzór nad bezpieczeństwem danych i ich backup
  • stała kontrola antywirusowa przy pomocy centralnej konsoli
  • uruchomienia i wdrożenia doraźne komputerów i urządzeń peryferyjnych
  • doradztwo w zakresie zakupu komputerów , oprogramowania i sprzętu peryferyjnego.

Microsoft

  • MCSA (Microsoft Certified Systems Administrator),
    Cisco
  • CCNA (Cisco Certified Network Associate),