Serwis sprzętu

  • naprawy sprzętu komputerowego należącego do Zlecającego, usuwanie awarii
  • instalacja nowo zakupionego sprzętu komputerowego
  • bieżące utrzymanie, w tym konserwacja komputerów i sieci,
  • wydawanie niezbędnych ekspertyz technicznych
 

Ochrona danych

  • realizacja polityki firmy w zakresie bezpieczeństwa informatycznego
  • nadzór nad pracą systemu zabezpieczenia danych, w tym archiwizacja danych ze wszystkich systemów
  • ochrona informacji zgromadzonych w bazach danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
  • wykonywanie back-up’ów serwera
 

Zarządzanie systemem informatycznym

  • wykonywanie audytu sprzętu,
  • wykonywanie audytu legalności oprogramowania,
  • opracowanie planów i dalszy rozwój w zakresie systemów informatycznych
  • okresowa kontrola antywirusowa
 

Serwis oprogramowania (z wyłączeniem prac, do których uprawniony jest tylko producent programu)

  • instalacja i reinstalacja posiadanych przez Zlecającego systemów operacyjnych i aplikacji
  • nadzór nad prawidłową pracą programów użytkowych
  • specjalistyczna obsługa programów, w tym konsultacje, upgrade’y, dostosowanie do potrzeb użytkowników
  • obsługa programów księgowych w zakresie serwisowania ich prawidłowego funkcjonowania
  • obsługa serwisowa systemu bankowego
  • przeglądy, konserwacja oraz naprawy baz danych
 

Doradztwo przy rozbudowie/modernizacji systemu

  • doradztwo w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej, a w szczególności konsultacje przy rozbudowie lub modernizacji sprzętu komputerowego
  • wykonywanie niezbędnych kalkulacji i kosztorysów,
  • pomoc w doborze nowych programów usprawniających pracę i zmianie już istniejących niespełniających wymogów użytkowych i technicznych, dobór aplikacji
 

Dodatkowo

  • bezpłatny dojazd do lokalu Zlecającego
  • pomoc pracownikom w rozwiązywaniu codziennych problemów w użytkowaniu programów biurowych
    i użytkowych oraz sprzętu